tisdag 12 april 2011

Lista

Det är inte ofta jag publicerar listor, men ibland blir jag sugen.


Nämn något som gjorde dig glad igår: Solskenet och värmen som solen gav

Vad gjorde du kl 08 imorse: gick upp med Hugo

Vad gjorde du för 15 min sedan: tittade på Sofias Änglar

Det sista du sa högt: jag minns inte...

Det senaste någon sa till dig: jag minns inte...

Vad har du druckit idag: Honungsvatten och kaffe

Vad var det senaste du åt: Halv tallrik fil och musli. (filen tog slut)

Vad var det senaste du köpte: mjukglass på MAX

Vad är det för färg på din ytterdörr: träfärgad

Vad är det för väder hos dig nu: Grått och trist

Godaste glassmaken: Maple Walnut (Sia Glass)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

Sover du tungt: Nix

Drömmer du mardrömmar: Nej inte ofta i alla fall

Favoritklädsel: jag gillar att mysa i min tunika/fanellskjorta

Favoritlåt just nu: Olympia med E-type men det är för att jag är så sugen på att springa

Vad ser du om du tittar till höger: sambon som spelar gitarr

Vad gör dig glad just nu: tanken på att bli frisk från förkylningen

Vad ska du göra härnäst: äta lunch på stan

Höger eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: ganska glad

Favoritgodis: riktigt sura och riktigt salta godisar

Kläder just nu: långärmad tröja, jeans och underkläder
Sommarplaner: det hänger på jobbet men jag vill åka till Ugglarp

Hur många kuddar sover du med: 1

Spelar du något instrument: Blockflöjt (sopranino, sopran, alt, tenor, bas)

Morgon eller nattmänniska: Jag brukar vara nattmänniska

Vad är viktigast för dig: Hugo-boy

Är du kittlig: På rätt ställen...

Snarkar du: haha, nix

Stjärntecken: Fisk (eller Abborre som en av mina gamla vänner brukade säga)

Äckligaste insekten: GETINGAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar