fredag 21 december 2012

Game on

Två veckor för sent kommer rapporten om scrimmagen. Om jag inte varit emot att använda caps lock hade jag gjort det nu: det var så djävla kul! Vi spelade så bra! Några små misstag från vår sida och några grymma powerjams för URR gjorde att det var de som gick segrande ur sammandrabbningen. Men några snygga moves fick MADicken till! Min "syster", Speedy Smackdown, har kört rollerderby sen i våras och hon jammade några jams och hon var grym! Jag önskar att jag hade hennes utvecklingskurva!

Det är nog bara i rollerderby som man kan skämta med motspelarna på planen. Forrest Bump och jag myste ofta på innerlinjen.

På kvällen körde vi efterfest på O'Leary's och jag och Cherry Lawless vigdes av head ref, Major Bitter, till derby wife och derby wife. <3

Foto: Mattias Pantzare

2 kommentarer: