söndag 9 november 2008

Julpyssel

Mmm, jag myser fortfarande. Igår var det pysseldag hela dagen lång. Jag och hon som klär sig i svart träffades först på stan för lite inhandling och sen bar det hem till oss. Det började med lite sushi och sedan knäppte vi på julmusiken och belamrade köksbordet och köksbänkar med pysselprylar för vår julkortstillverkning. Men vi hann med mer än pyssel, det blev lite skitsnack, naturgodis, kaffe :-), pepparkakor med ädelost, glögg och satsumas. Och jag julmust! Jag höll ju på att glömma julmusten! Smaskens! Jag blev helt lyrisk över att leka med potatistryck och sambons äldste son tittade bara konstigt på oss när han kom in i köket.

3 kommentarer:

  1. Jag vill oxå pyssla med Karin!

    ;)

    å dricka julmust i mängder...!

    Milla
    www.metrobloggen.se/camillaslivochlustar

    SvaraRadera
  2. Det var fruktansvärt trevligt igår =) Must do it again soon, Camilla är också inbjuden =)

    SvaraRadera
  3. Tack Mia! I´ll be there next time!

    Milla
    www.metrobloggen.se/camillaslivochlustar

    SvaraRadera