lördag 20 december 2008

Huslig till tusen

Idag har jag varit nåt så in i *piiip* huslig. Jag har gjort 4 olika sorters sillinläggningar och påbörjat 2 andra sillinläggningar. Jag och min käre sambo har slagit in julklappar, med lack och allt. Jag har gjort knäck tillsammans med sambons äldste son. Jag har gjort chokladtryffelsmet och första degen till favoritbrödet för tillfället. Som krona på verket har jag kontinuerligt röjt i köket samt tvättat några maskiner tvätt. Imorgon ska jag göra klart det jag påbörjat idag, dvs: 2 sillinläggningar, rulla tryfflar och baka brödet.

Jag är trött, men nöjd med dagen. Ganska imponerad av mig själv :-)

2 kommentarer:

  1. Du är inte ensam om att vara imponerad =)

    Själv har jag sovit, ätit, tagit en kort promenad och handlat, ätit, vilat, slöat, promenerat och ätit igen. Inte riktigt lika produktiv dag ;)

    SvaraRadera
  2. Duktig du varit! Hoppas du får lite julfrid snart också!

    God Jul och Gott Nytt År!

    SvaraRadera