fredag 26 december 2008

Kinesisk julafton

Idag var vi på "Kinesisk julafton" hos sambons systers familj med vidhörande släkt. Varje person hade med sig 2 julklappar á 20kr, sen spelar man om dessa med två tärningar. Innan julklappsspelet åt vi en smaskig middag och efteråt spelade vi deras nya spel, Besserwisser. Och jag fick tillfälle att visa släkten hur dålig förlorare jag är när jag är trött. Jag undviker att spela spel av denna anledning. Det hela blev ju bara bättre av att bli hånad för det. Tjo! Det känns dessutom mycket lyckat att vi är inbokade på spelkväll om en vecka igen... Men jag hade förvarnat om att jag är dålig förlorare. Varför känns det ändå inte bra? Är det nån som vet något tips eller botemedel mot denna åkomma? Nåt som verkar på en vecka. *suck* Hur ska detta gå? Hur som haver måste jag sova nu.

2 kommentarer:

  1. Spännande med en annórlunda jul!


    Puss Milla
    www.metrobloggen.se/camillaslivochlustar

    SvaraRadera
  2. Det uppenbara rådet antar jag är överflödigt. Dvs att ligga i hårdträning till nästa gång och sopa mattan med dem. Och visa vilken god vinnare du är. (:

    SvaraRadera