fredag 16 oktober 2009

Ballerina

Ni som såg överskriften och såg för ett inre öga fröken Andersson i tyllkjol hade fel. Jag måste bara berätta att jag råkade köpa Ballerina Pepparkaka och jag flyttades genast fram 2 månader och fick julkänslor. Eller rättare sagt jag fick starka julpysselkänslor. Jag och fröken M har en fin tradition där det gäller att pyssla julkort och dricka julmust, glögg och äta pepparkakor med ädelost. Idag har jag och M dregglat över panduros katalog och jag ska snart lägga in en beställning. Stora julkortspysselkvällen är inskriven i almanackan.

4 kommentarer:

  1. Dom där är ju tyvärr jättegoda! Inte alls bra. (o:

    SvaraRadera
  2. Mmmm de är jättegoda! Så goda att vi skrev om de i vår blogg :) ... Var någon som sökte på det på Google och hittade oss då faktiskt :)

    SvaraRadera
  3. De var faktiskt jättegoda de där kakorna, var ju tvungen att köpa dem efter tipset från dig =)

    SvaraRadera