fredag 2 oktober 2009

Medicin på villovägar

I tisdags när jag var på stan var jag in på apoteket och hämtade medicin till mig och någonstans mellan apoteket och Varvet lyckades jag tappa påsen med medicin. Jag lämnade Hugo hos far och stack sedan ut på stan igen för att leta upp påsen. Den fanns ingenstans. Jag frågade i alla butiker jag varit in på. Jag gjorde samma sak igår - gick samma väg jag gått och var in på alla butiker och frågade efter min påse innan jag gick till apoteket och fick köpt ny medicin. Idag ringer de från apoteket och säger att någon lämnat in min påse. Jag vet att det är mitt eget fel att jag tappade påsen men VARFÖR behöll personen min påse i över 2 dagar innan han/hon lämnade in den? 185kr som jag hade kunnat göra nåt roligare för! Jag tvivlar ju skarpt på att apoteket köper tillbaka medicinen.

1 kommentar: