onsdag 29 september 2010

Vad jag är bra!

Idag passade jag på att ta vara på det fina vädret och ålade i löparkläderna och sprang från Varvet, runt Hälsans stig (Skurholmen, Lulsundet) och tillbaka till Varvet igen. Det är 7km enligt min iPhone. Ungefär 5 av dessa hade jag sällskap i löpspåret av en okänd tjej, hon sprang ca 10m framför mig och och det fick mig att hålla tempot. Sen gick det av bara farten sista biten när hon vek av mot Östermalm och lämnade mig ensam sista biten av slingan. Jag är så imponerad av att jag klarar att springa hela sträckan utan att gå en enda gång och det kändes inte så jobbigt heller. Jag gör framsteg! Jag förkortade tiden med 1min och 40sek jämfört med förra gången jag sprang. *klapp på axeln* Fast det känns som om denna tid kommer att bli svår att slå.

2 kommentarer:

  1. Yay Karin Riktigt bra!

    Hrligt med bevis på att träningen ger resultat =)

    SvaraRadera
  2. Hejja Karin! det är ju jättebra! Jag hade dött på 5,4 :an i dagsläget ;)

    SvaraRadera