lördag 14 maj 2011

Härlig lördag

Jag tvekade länge om jag skulle ge mig ut på min planerade löptur men till slut kom jag fram till att mina ursäkter till att inte ge mig ut var för dåliga. Jag är så nöjd att jag gav mig ut för det var en riktigt skön tur. Idag funkade allt. De låtar som spelades på min löpmusiklista var perfekta, det var lagom varmt och hörlurarna satt bra. Jag har en tendens till att ta för korta steg när jag tycker att det känns jobbigt och då blir det bara ännu värre men tack vare musiken tog jag längre steg och kände mig full av energi. Dessutom talade Runmeter om för mig att jag sprang väldigt nära mitt personbästa och det eldade på mig ytterligare. Mitt personbästa satte jag förra året efter en hel sommars löpträning, känns skönt att slå den tiden så tidigt denna säsongen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar