tisdag 27 mars 2012

Jobb och motion

Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag får komma tillbaka till Driftservice igen för det gör under för min figur. Det blir dagliga cykelturer och nära till gymmet. Dessutom längtar efter att äta smaskigt fikabröd (mindre bra för figuren) och prata om SMS i fikarummet. ;-) Det är ett gäng galningar och så jag passar in perfekt! Jag ser t.o.m fram emot att bli retad för min kosthållning, när jag kommer på morgonen med 4 matbackar innehållande exempelvis: fil, en smörgås, kycklinggryta med ris, sallad och en frukt eller två.  

Jag längtar efter att få kombinera arbetsklädseln med en chockrosa klocka och naglar i roliga färger och mönster.

Miss you guys! Ju mer jag tänker på det måste jag nog besöka DS och ha med mig lite fika!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar