tisdag 21 augusti 2012

Med rosor på kind? Du menar hela ansiktet

Jepp, idag var det Roller Derbyträning. Sjukt roligt pass och trots att jag blev förbannad på mig själv att jag inte fixade en övning så var träningen helt underbar. Första halvtimmen hade jag kramp i framsida smalben (benhinnor?) som jag alltid har i början av träningen men det släppte och i slutet när vi körde build a plank kändes det som om jag flög fram. Jag svettades som en gris (kom ihåg att plocka ur skydden ur väskan) och när jag tog av mig hjälmen så såg det ut som om jag redan hade duschat. Såhär i kräfttider skulle jag kunna misstas för kräfta - jag var helt röd i ansiktet. Ett ansikte som delades av ett stort leende.

Jag fick använda all min viljestyrka för att avstå från efter-tränings-ölen och sitter nu framför datorn med det senaste, kesella med blåbär och Fun light (blackberry, blueberry). Mums!

I love my girls (och Greger).

1 kommentar: