onsdag 18 mars 2015

Födelsedag anno 2015

Födelsedag. 36, snart 40.

Dagen har varit bra. I morse innan jobbet satte igång gjorde jag en lista på saker att göra idag och trots att listan blev längre under dagen och trots att jag inte hann genom den så kändes det skönt att jag i alla fall kunde kryssa för några saker. Eventuellt blir det en tripp till Belgien i veckan om kunden önskar det jag har ställt frågan. Har jag riktig tur kan jag besöka två kunder på ett bräde. Vi får se. Roligt att min chef och mina kollegor tycker att jag är den som ska åka. :-) Jag är inte så orolig över att det är pga en reklamation som jag ev. kommer att åka för utan för att jag måste köra bil i bryssel och PARKERA I PARKERINGSGARAGE! Kan man förboka en mini så att jag känner mig hemma?

Träningen går bra. Över förväntan!!! Tar 105kg i marklyft och 50kg i OHS. Längtar efter frivändningarna men min armbåge är inte redo. Vet inte riktigt hur det blir med tävlingen i april, känner mig inte så förberedd... och dessutom baseras vikterna som man lyfter på hur mycket man väger och jag väger ca 10kg mer än de andra tjejerna i tävlingen.

Maten går inte så bra. Har dålig karaktär men jag tycker halvt om halvt att det är ganska ok eftersom jag tränar och vet att maten kommer att fixa sig.

Och det bästa av allt! Jag sover på nätterna! (Oftast) Jag har en vivosmart där jag kan logga rörelser när jag sover och det är ganska bra. Fantastiskt skönt att sova igen. Även om jag är värdelös på att komma i säng i tid på kvällarna... Men när jag väl lägger mig så somnar jag. Skönt!

Tillbaka till födelsedagen: En stressig dag på jobbet följdes av ett teaterbesök och häng med fina Hellsparx. Dagen har gått i ett. Imorgon får jag hem världens bästa Hugo! Pussar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar