fredag 18 september 2015

Upp och ner

En kul grej. Jag har ett nytt jobb på G inom samma företag men inom det jag är utbildad till. Jag tror att det kan bli bra. 

Just nu känner jag mig stressad ut i fingerspetsarna angående mitt nuvarande jobb. Mår faktiskt sämre än jag gjort någonsin tror jag. Jag träffade en läkare i våras och han sa att om jag vill så kan jag bli sjukskriven och jag har aldrig varit så nära att nappa på det som nu. Så mycket att göra och så lite tid. Känner aldrig att jag hinner göra något klart och följa upp att lösningen fungerade. Eftersom jag inte hinner med det så får jag aldrig tillfredsställelsen att känna mig nöjd med ett jobb. Jag känner bara att "det där borde jag göra" och "det där måste jag ta tag i" och sen ringer telefonen eller nån kommer in på mitt kontor med nåt som måste göras nu. Ja, jag grät på jobbet idag. 

Det positiva är att mitt privatliv känns bra. Där är jag lycklig. Ja, jag har träffat någon... :-D Jag äter bra och tycker att det är kul att träna. Endorfinerna ni vet. :-)

1 kommentar:

  1. Klickade igenom min bloggrulle i bloggen idag. Många gamla inlägg där och tänkte rensa lite. Hamnade hos dig och detta inlägg. Kunde varit jag som skrivit det denna vecka. Precis så där känns det. Jag hoppas innerligt att du fick det andra jobbet och att det känns bättre.

    SvaraRadera