lördag 20 mars 2010

Dolphin

Jag testade mp3-spelaren för några dagar sedan och den fick Godkänt men jag kände att den hade mer att ge. Denna gången använde jag den andra av de två hörsnäcksmodeller som följde spelaren och dessa satt bättre. Första gången hade jag fyllt mp3-spelaren med min vanliga träningsmusik som jag har när jag kör konditionsträning och det funkade inte alls för mig med upbeatmusik i öronen när jag simmar. Denna gången hade jag plockat lite bra låtar på måfå och de gav mig energi utan att stressa mig att simma snabbare än vad andningen tillåter.

När jag sedan kom hem från simningen upptäckte jag att jag tappat hänget på mitt halsband. Jag specialbeställde det någon vecka efter att Hugo föddes och det står hans namn och födesledatum på den. Jag tar aldrig av mig den och det känns så tomt nu! Jag ska ringa badhuset imorgon och höra om de hittat den. Jag vill ha tillbaka den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar