måndag 1 mars 2010

Karin rockar fett!

Jag hade på känn att jag gått ner mycket i veckan men att vågen skulle stanna på -1,1kg hade jag inte en aning om. Jag antar att kcal från gårdagens inflyttningsfika hos M & B inte har tagits upp av kroppen än.

Nu är den stora utmaningen hur jag ska hålla vikten (eller ännu hellre gå ner i vikt) under min och Hugos vistelse på västkusten. Jag vet ju hur god mat min mamma lagar och dessutom är det ganska många personer som ska besökas. Jag hoppas att de inte bjuder på lika god fika som vi fick igår för då kommer dessa 2 veckor resultera i ett stort plus på vågen!

2 kommentarer:

  1. Du är så himla duktig!! Kul att det går så bra, en härlig känsla, eller hur? För mig går det uselt med vikdelen just nu, men det lossnar nog snart får vi hoppas.

    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat!! Själv lyckades jag med förvånansvärda -1,4! Trodde jag aldrig.. Särskilt inte med tanke på att jag inte försökt så hårt i veckan!

    SvaraRadera