onsdag 30 juni 2010

Jogg

Jag har invigt min nya utrustning och det kändes lättare än vanligt att springa. Tack vare nya kläder, skor och app så var inte det enda jag tänkte på hur tråkigt det var, hur lååångt det var kvar och att det var för varmt/kallt ute. Mina tankar kretsade kring hur gott det luktade ute, att jag studsade fram på mina nya skor, hur skönt kläderna satt och för varje kilometer berättade min träningsapp hur snabbt jag sprang, hur länge jag sprungit och hur långt det var kvar. Dagens runda.

Jag är verkligen supernöjd med inköp av skor och löparkläder. Både skor och kläder var på rea och sammanlagt sparade jag 8oo kr på att köpa det nu och inte tidigare. Både byxan och tröjan var ensamma kvar i sin storlek och de satt som en smäck till min stora förvåning. Jag kan ha tighta kläder från Nike i medium?! Att de sedan matchade mina skor var ju ingen nackdel. :-)

Ni kanske märker att jag är hög på endorfiner? Allt är fluffigt och peachy.

2 kommentarer: