onsdag 30 juni 2010

Sen tur i spåret

Igår kl 23, efter kaffe och Leilas Key Lime Pie framför Världens modernaste land, bestämde jag mig för att det var dags att testa de nya skorna. Med en ny träningsapp i iphonen, de snygga skorna på fötterna och rosa naglar gav jag mig ut i spåret runt Gultzaudden. Det var en underbar kväll. Solen höll på att gå ner och färgade himlen rosa och luften var ljum. Eftersom min förkylning inte helt släppt greppet blev det en rask promenad men jag var ju tvungen att jogga en liten bit för att känna efter hur skorna klarade av jogging. De var som en dröm! Mina gamla skor kändes som fotbojor medan dessa gav mig vingar.

PS. Mina nya skor tillhör serien Nike + ipod (iphone) och har alltså utrymme för en sensor under sulan. Jag känner dock inget behov av att skaffa detta eftersom min nya träningsapp registrerar i stort sett samma sak som nike + ipod.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar