tisdag 30 november 2010

Sleeping boys and roller girl

Jag kommer hem sprudlande av energi och full av endorfiner efter kvällens Roller Derbyträning. Båda mina pojkar ligger och sover så jag kan inte berätta hur härligt det var. (Sambon jobbar förmiddag nu så han går upp 4.30) Idag lyckades jag vända och fortfarande har rörelseenergi efter vändningen och kunde därför fortsätta i rörelseriktningen. Nu måste jag bara bli bättre på det. Det är så roligt att känna att jag gör framsteg. Idag gjorde vi en övning som jag var med på någon av de första åktillfällena och jag har blivit mycket säkrare på den även om jag har en bit kvar innan jag är så bra som de andra. Åh, jag vill iväg och åka nu igen! Jag vill ha ett par egna rullskridskor så jag kan åka när jag vill. Jag vill tjuvträna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar