måndag 1 november 2010

Storytel ljudböcker

Jag har blivit utvald av Smartson att vara testpilot och testa Storytel, ett sätt att lyssna på ljudböcker i mobilen. Jag började igår så jag är inte riktigt varm i kläderna än men jag gillar verkligen den tidsbestämda lyssningsfunktionen när jag ska sova. Jag känner efter hur trött jag är och klickar sedan på 5, 15, 30 eller 60 minuter och sen lägger jag mig till rätta. Det är så skönt att inte behöva vakna på morgonen och leta genom flera timmars ljudbok bara för att jag inte kommer ihåg när jag somnade. Hittills tycker jag att Storytel är riktigt bra, men tyvärr gör priset att jag inte kommer att fortsätta med det när testperioden är över. Ett single abonnemang kostar 89kr/månad och då får jag lyssna på en bok per månad. Ett unlimited abonnemang kostar 169kr i månaden och så får jag (som namnet antyder) lyssna på ett obegränsat antal böcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar