måndag 31 oktober 2011

Måndag och nya tag: Projekt midja 2012

Efter över fyra veckors förkylning och två veckors besök på västkusten är min kropp mjuk och kramgo och jag har fått bröst igen! Men ska sanningen fram så vill jag hellre se muskulös ut. Förkylningen är ännu inte ute ur kroppen så jag tar det lite lugnt med träningen men maten kan jag ändra på. Idag blir det besök på viktväktarna och nystart där. Jag håller mig fortfarande på min målvikt, men jag har omfördelat vikten genom att äta för stora portioner och tränat för lite. 

Ni, mina trogna läsare, undrar hur det gått för mina tidigare projekt.
Projekt 5 drog ut på tiden och som närmast hade jag 1,4kg kvar.
Lördagsgodisprojektet är fortfarande på G. Jag äter bara godis/chips en dag i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar