måndag 17 oktober 2011

Onyttigheter och träning, so far

Jag har nu avverkat tre veckor med förkylning. I förrgår kände jag mig bra och snörade på löparskorna och satte lurarna i öronen lagom till hockeyn (MODO-LHF) och tog en långpromenad i det härliga höstvädret. Idag vaknade jag med halsont igen! Ska sanningen fram tror jag att det är storebrors fel, han kom hem med förkylning i fredags. Jag sa till honom att inte ge den till mig, men han lyssnade visst inte. Träningen har inte gått så bra med andra ord. 

Vad gäller godis och chips kör jag fortfarande med lördagsgodis eller rättare sagt en-dag-i-veckangodis och det funkar jättebra. Jag äter inte ens en liten nonstop de dagar som inte är godisdag. Den gigantiska lösgodispåsen är ett minne blott. Det känns bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar