onsdag 14 december 2011

En dag att stanna i sängen

Igår skulle jag struntat i klockan som ringde och stannat i sängen hela dagen. När jag tittade ut genom fönstret såg jag att det ösregnade och den härligt fluffiga snön som föll för några dagar sedan hade förvandlats till snömodd. Stora mängder snömodd. Jag svor när jag gick vägen ner till dagis. Det var inte det lättaste att släpa vagnen genom sörjan. Efter detta borde jag återvänt till sängen och dragit ner rullgardinen, men det gjorde jag inte. Istället lyckades jag ha sönder min fina iPhone! Underbart med en extra utgift nu när min ekonomi är så stabil. Inte min dag helt enkelt.
--------
Jag är så imponerad av både Importgrossisten och Posten (!). Jag beställde reservdelar till min fina iPhone igår vid 16.30 och den kom med posten idag. Just nu håller jag på att samla mig för att våga byta... Tänk om jag sabbar den totalt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar