måndag 26 december 2011

Smällfet och illamående

Som rubriken visar är jag smällfet och illamående. Det kanske får några att tro att jag är gravid, men så är icke fallet. Jag är bara så mätt och spyless på matfrossande. Det ser ut som om jag är gravid i tredje månaden. Jag har druckit julmust så att jag inte vågar ligga ner för risken att det kommer att rinna ut genom öronen. Jag har ätit massa gott och det ångrar jag inte, det hör till att äta för mycket på jul tycker jag. Jag hoppas att jag kommer att minnas denna känslan så det dröjer tills jag är så mätt igen. Jag gillar inte att äta mig mätt, jag tycker att det perfekta är att äta sig ohungrig. Nu ska jag sakta men säkert äta mig genom sillbuffén som bor i kylen och kombinera detta med protein och fiberrik kost samt motion. Jag är så GRYMT sugen på att snöra på mig rullskridskorna och få svettas lite. Imorgon. Idag skulle min mage vrängas ut och in om jag gjorde ett försök. Med lite samarin i magen hoppas jag att få en hyfsad natts sömn trots mitt syndande. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar