måndag 21 maj 2012

Radical Rollers - Black Block

Ume Radical Rollers fyllde 2 år och firade det genom att ha en scrimmage mot ett blandlag som till 3/4 bestod av Slaughters Daughters 1/8 Black River Rebels och 1/8 Radicals. Jag var otroligt nog inte nervös innan utan såg det bara som en kul grej. Det var så roligt att spela mot ett lag som är jämnstarkt med vårt. Jag körde hårdare nu än i Malmö... Vi ledde stort 2/3 av matchen och sedan hämtade de upp men det slutade ändå med seger för Black Block. Jag lyckades stuka foten och vrida till knät mot slutet av scrimmagen men med två spelare redan borta från vårt lag kämpade jag på ändå.


Helgens drabbning gör sig påmind. Man ska inte träna när man är förkyld men eftersom jag ville scrimma samt att vi var så få så struntade jag i förkylningen. Det betalar jag för nu. Jag är hemma från jobbet med en dunderförkylning på halsen. Men jag ångrar INTE en sekund att jag spelade! Derby <3


1 kommentar: