lördag 12 september 2009

Badtillbehör

Ett badtillbehör som är ett måste är baddräkt. (Nej, jag tänker inte simma naken.) Jag har varit på samtliga träningsbutiker i stan och ingen av dem har baddräkt i den modell jag vill ha - med ben alltså. (så att jag slipper vara manisk med att hålla efter bininilinjen) Jag frågade Mr. Google och till slut hittade jag simbutiken och det är ju himmelriket. Jag hittade flera baddräkter med ben, simhandskar och dessutom en vattentät mp3-spelare! Simhandskarna vill jag ha för att slippa få kramp i fingrarna av att hålla ihop dem när jag simmar och mp3-spelaren för att jag älskar att lyssna på musik när jag tränar. Tyvärr tycker jag att 1050kr är lite mer än vad jag kan tänka mig att spendera när jag redan har 2 mp3-spelare (som visserligen inte är vattentäta). Det är ju alltid gratis att drömma. Eller?

3 kommentarer:

  1. Oh, vattentät mp3-spelare hamnar genast på min önskelista!!!
    -Vill ha!!

    SvaraRadera
  2. Åh vilken trevlig baddräkt, skulle oxå vilja ha något med ben. Musik i öronen när man simmar vore trevligt. Se om du inte kan få tag på http://www.lillagumman.se/?p=4127 jag hittar bara info om den men ingen som säljer men jag snabbkollade bara.

    SvaraRadera
  3. Bea: Jag har en sån baddräkt som är på bilden sedan tidigare och de är jättesköna att simma i. På Pontusbadet säljer de baddräkter och de har några med korta ben faktiskt (upptäckte jag idag)

    SvaraRadera