tisdag 24 mars 2009

The 3.0-party

Trots massa planerande och matlagning i dagarna tre blev det ganska stressigt precis innan festen. Men jag tycker ändå att festen blev lyckad, maten räckte och folk verkade ha trevligt. Jag hade trevligt! Jag har lite dåligt samvete för att jag som värdinna inte hann prata med alla mina gäster. Shame on me! Jag fick många fina presenter, ingen nämnd och ingen glömd. Jag vill passa på att tacka alla gästerna för att de förgyllde kvällen, man kan ju lugnt säga att det inte hade blivit samma sak utan er... Speciellt vill jag tacka alla som blev indragna i förberedelserna: käre sambon (div. jox), svägerskan (bröd och halloumisallad), svärmor (pajer), svartklädda tjejen (dukning, toast, tipspromenad) samt diverse bärslavar för frakt av mat och prylar till och från lokalen. Love you all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar