onsdag 18 mars 2009

Karin 3.0


Idag fyller undertecknad 30 år. Dagen började med sång med kaffe och tårta på sängen, av min käre sambo. Han hade bakat bottnen när jag var iväg några timmar med hans mamma igår och så la han ihop och garnerade den när han kom hem från nattskiftet. När jag satt i sängen och mumsade tårta slog det mig att jag inte hört nån elvisp på morgonkvisten. Det visade sig att han smugit upp på vinden för att vispa grädden. Tänk om nån hört vispandet och kommit upp för att undersöka var ljudet kom ifrån och hittat käre sambon sittande på golvet med en skål vispgrädde mellan benen och ett fåraktigt uttryck i ansiktet. LOL
På eftermiddagen kom han med min födelsedagspresent och jag blev helt stum. Sexigare köksmaskin får man leta efter! Jag älskar den! Jag hoppas nu att den funkar bra med, men jag vet en som har en som är helt förälskad i den, inte bara till utseendet.

3 kommentarer:

  1. Grattis, grattis, grattis!!!

    Härlig köksmaskin, en sån vill jag också ha =) Fast det får nog vänta tills jag har ett rymligare kök att använda den i ;)

    SvaraRadera
  2. Tack, tack, tack! Egentligen har vi inte heller plats för den. Vi får helt enkel omplanera lite.

    SvaraRadera
  3. En sån vill jag oxå ha! Den är såååå snygg! (o: Och jag har en kompis som har en sån som säger att den är helt underbar.
    Kramar!!

    SvaraRadera