måndag 30 mars 2009

Invigning av produkt

Idag invigde jag produkten (grytan) som jag fick i födelsedagspresent av givarna. Ska man vara petnoga är det inte samma exemplar eftersom jag var och bytte grytan till en likadan i annan färg. Rött ska det ju vara i köket! Det är en gjutjärnsgryta från Le Creuset överdragen med emalj och det är livstidsgaranti på den. Jag och käre sambon gjorde paella och det blev mycket mat och snyggt blev det. Så snyggt att jag måste skriva ett inlägg in Snygg Mat också. Lite senare i veckan skall givarna av produkten få smaka derivat tillverkat i produkten.

2 kommentarer:

  1. Jo det var helt rätt att byta till den röda, hade den funnits inne i butiken när vi handlade hade du fått den redan från början men de hade bara svart och "creame"-färgad.

    /En av givarna

    SvaraRadera
  2. andra givaren håller med...

    SvaraRadera