måndag 26 april 2010

Måndag = vägning

Jag kan stolt meddela att jag numer kommer i mina skinny-jeans, mina målvitksjeans, mina underbara diesel! De sitter inte helt perfekt men helt ok. Jag kan visa mig bland folk i dem men jag måste ha en lite längre tröja för jag har fortfarande en degig mage.

Idag visade vågen -0,4kg vilket är ett resultat jag är nöjd med tanke på att jag spårade ur i helgen.

Det innebär att jag har:
0,5 kg kvar till min andra stjärna (= -6 kg)
1,4 kg kvar till att ligga under BMI 25 (= ej överviktig längre)
2,3 kg kvar till att ha gått ner 10% av min startvikt
3,4 kg kvar till min målvikt.
3,5 kg kvar till min tredje stjärna (= -9 kg)

2 kommentarer:

  1. Härligt att få komma i jeansen igen. Här blev det -0,4 också. 0,2 från 10% och 1 kg från 3:e stjärnan. Satsar på 1 kg denna veckan men vi får väl se hur jag lyckas med det.

    SvaraRadera
  2. Bra gjort Karin. Vad duktig du är. Härligt att jeansen passar.

    SvaraRadera