tisdag 27 april 2010

Vårruset

Jag ska springa vårruset i år och det hade varit roligt att medverka fullt ut med efterföljande fika och allt. (Om man anmäler sig som ett lag på 6 personer får man en fikakorg efter loppet) Men jag känner inte 5 tjejer som är intresserade av att ta sig runt. Tragiskt. Det kommer att bli som vanligt jag går till startplatsen och köper mina BRIS-skosnören, medverkar i uppvärmningen (irriterar mig på hur trångt det är) och tar mig genom loppet (är grymt irriterad över hur många som inte fattar att stavgång endast är tillåtet i sista startgruppen). Efter målgången får jag en banan och lite gåvor från sponsorer. Jag tittar ut över folkmassan, äter bananen och går sen hem.

4 kommentarer:

  1. Ja visst vore det kul med ett lag... Men jag ska ju springa, och ev en kompis till mig. Tillsammans med dig är vi ju halvvägs iaf =) Vi kan väl försöka skrapa ihop några till.

    SvaraRadera
  2. Jag är på! Fast jag lunkar nog runt i min egen takt, blir inget rusande.. Vet att Lotta också var sugen, kan höra om hon vill ifall hon inte hittat några andra att joina.

    SvaraRadera
  3. Jag tycker vårruset är en trevligt... Men jag misstänker att du/ni inte har tänkt att rusa i halmstad! =0)
    och jag köper oxå alltid brissnören..

    SvaraRadera
  4. Hade du bott här i närheten hade du fått vara med i vårat lag!

    SvaraRadera