torsdag 8 april 2010

Smoothie

Sugen på nåt gott på kvällen snodde jag ihop en smoothie innehållande fryst mango, frysta jordgubbar och mjölk. Häll allt i stavmixerns behållare och låt stå en halvtimme eller så. Frukten ska tina lite och mjölken ska bli iskall. Mixa sedan allt till en krämig konsistens. Det behövs inget socker.

Apropå smooth så måste jag säga att viktväktandet har gått bra - de sista 3 dagarna. :-) Man får glädjas av det lilla! Jag var på viktväktarna i veckan men jag använde mig av möjligheten att vara där men slippa vågen. Jag är nyfiken på vad vågen kommer visa på måndag.

1 kommentar:

  1. Jag bara måste ha räkor ikväll, även fast det blir utan ert sällskap. Vi får träffas snart! Vi kanske tänkt ha lite grillning här på Valborg. Ungarna skulle tycka det var roligt med lite folk och korvgrillning.
    Eller har de gamla LTU´arna annat för sig denna dag månntro? Typ ni, K-falk, Pål m.fl

    I alla enkelhet!

    SvaraRadera