tisdag 4 maj 2010

Träning i motlut

Mina Koss Spark Plug som jag köpte i början av februari (i år!) har lagt av. De brukar i alla fall hålla ett år innan det blir glapp i dem men nu hade jag visst otur. Jag vill ha hörlurar som sluter tätt så jag inte hör omgivningen och Koss Spark Plug passar mig jättebra OM de bara kunde hålla längre än 3 månader! Nån som kan tipsa mig på liknande hörlurar i bättre kvalitet?

Jag hade låg motivation men begav mig ändå ut i spåret runt g-udden. Allt var emot mig. Jag hade fel hörlurar, så de trillade ur öronen och slöt inte tätt. Gruset i spåret sökte sig till mina skor - insidan av dem! Det var kanske orsaken till att mina men kändes supertunga... Det såg ut att gå så lätt för alla andra i spåret, är det inga andra nybörjare som ger sig ut? Enda ljuspunkten var den härliga känslan efter passet.

1 kommentar:

  1. Jag tog mig också ut och sprang idag. Mina ben kändes likadant som dina. Men visst är vi duktiga!!

    SvaraRadera