tisdag 3 januari 2012

Inläggsstatistik

Av en händelse kikade jag i listen till höger och kollade på antal inlägg jag skrivit.

Jag började blogga 2008 när jag jobbade i Obbola och veckopendlade till Luleå. Mitt liv i Obbola kretsade kring 3 saker: träning, jobb och mat. Blev ganska biffig den sommaren. -108 inlägg

2009 Hugo föddes och jag är förvånad att jag faktiskt skrivit i min blogg eftersom allt kretsade kring honom och vad jag minns skrev jag bara i hans blogg. 114 inlägg

2010 Jobbade skift på ssab maj-augusti. Gick med i viktväktarna för att bli av med graviditetskilona och sedan jag gick i mål har jag hållt vikten. 110 inlägg

2011 Jobbade dagtid på driftservice, trivdes som fisken i vattnet. Det är några djävla galningar som håller till där, passar mig perfekt! :-) Det var pga det mansdominerade grovisjobbet som jag blev intresserad av nagellack. Har blivit rollergirl i själ och hjärta! - 88 inlägg (något färre än tidigare år)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar