måndag 2 januari 2012

Träningsupplägg 2012

Nu ska jag testa ett nytt träningsupplägg; lägga fokus på konditionsträning och sluta bygga muskler. Jag vet att jag inte kan hålla mig ifrån gymmet, men det ska bli mindre vikter och fler upprepningar och fokusera på de stora muskelgrupperna såsom mage, ben och rygg. Kroppen ska slimmas! ...är tanken. Mayas mål med 200 träningstillfällen (inkl promenader) låter som en bra idé. 

Nu är december över och med det också överkonsumtionen av socker. Idag har resterande julgodis åkt med sambon till jobbet. Jag kommer att gå tillbaka till mitt lördagsgodiskoncept. Svårigheten kommer att vara att jag fått en glassmaskin i julklapp. Där kommer utmaningen vara att hitta god och nyttig glass. 

Jag är taggad!

1 kommentar:

  1. Yay, jag känner din pepp Karin! vi gör det tillsammans på olika håll :D

    SvaraRadera