måndag 8 oktober 2012

Oktoberutmaningen dag8

Nu har det gått en vecka av oktoberutmaningen och jag känner mig nöjd. I lördags föll jag visserligen för frestelsen och tog bröd till chilin och herre gud, vad gott det var. På söndag ignorerade jag mitt felsteg och var tillbaka på banan med kolhydratsfattig kost och drog mig ut på en promenad i mörkret för att få mitt femte och sista träningspass för veckan.

Träning vecka 41:
Måndag: Vila
Tisdag: Gym, träningsprogram2
Onsdag: Promenad
Torsdag: Roller Derby
Fredag: Gym, träningsprogram1
Lördag: Vila
Söndag: Gym, träningsprogram2

Typ nåt sånt tror jag det blir.

Jag tycker att det är ganska svårt att komma på vad vi ska äta eftersom jag inte ätit efter GI tidigare.

Jag var förresten på viktväktarna idag och -1kg sen förra veckan. Jag tar det med en nypa salt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar