lördag 13 oktober 2012

Oktoberutmaningen dag 13

Sitter här och sippar på min proteindrink och njuter när jag tänker tillbaka på dagen. 

1. Idag har vi varit på födelsedagsfika där köksbordet dignade av sötsaker. Jag hade bestämt mig för att inte äta något och det stod jag fast vid trots att det såg mycket gott ut. Det är tur att det inte är kaffe som jag ska avstå ifrån för det var min substitut under födelsedagsfikan!

2. Maken har arbetat hela dagen och när middagen sjunkit lämnade jag Hugo i hans vård och stack iväg till gymmet. Det är egentligen inget att skryta över eftersom jag var grymt sugen på att gymma. Gymma en lördagskväll är något jag absolut inte skulle fått för mig att göra för två månader sedan. När jag tänker efter har det nog bara hänt EN gång tidigare och det var för 5 veckor sedan. I'm on a roll!

Proteindrinken är slut inlägget är detsamma. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar