lördag 13 oktober 2012

Strong it the new skinny

Jag hittade denna bilden på fb (länken står överst på bilden) och förutom denna månaden när jag totalt skippat snabba kolhydrater så kör jag så här. Jag gillar dessutom att lyfta tungt. Det är härligt att testa sina gränser, att lasta på lite till och testa om det går. På köpet får jag större muskelmassa vilket bränner mer energi dygnet runt, även när jag ligger i soffan!

Dessutom kör jag med "deserve the shower" dvs, jag duschar inte om jag inte har tränat. Kanske låter skunkigt men med tanke på att jag tränar 5 dagar av 7 så - Näää. Detta är egentligen inget jag planerat utan det har bara blivit så. Det känns konstigt att duscha utan att ha tränat, jag frågar mig själv: -Varför ska jag duscha? Jag är ju inte svettig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar