onsdag 17 september 2008

The big 3 0

Idag kom sambon hem från jobbet överlycklig över att för första gången på 3 år kunna åka med den inplanerade fjällturen med skoterklubben. Vecka 12. Vilket innebär att antingen är han ledsen för att han för tredje året i rad inte kan åka med, eller så är jag ledsen för att han inte är där och firar min 30-årsdag. När jag ser det skrivet såhär svart på vitt så känns det ganska barnsligt av mig att vara ledsen för en födelsedag, men sån är jag. Barnslig trots stundande 30-årsdag.

6 kommentarer:

  1. Hmmm v12 säger du... *skriver in i kalendern och hoppas kunna ta mig norrut* ;)

    SvaraRadera
  2. Du, jag har en ledig sängplats ;-)

    SvaraRadera
  3. Fy bubblan vad vi börjar bli gamla!
    Har du någon kris ännu?

    SvaraRadera
  4. Ja, nu när allt snack om 30-årsdagen kom helt plötsligt känner jag lite obehag...

    SvaraRadera
  5. Det närmar sig med stormsteg... fyyyyyy....

    SvaraRadera
  6. Vad bra att det finns en sängplats :)

    SvaraRadera