måndag 1 september 2008

Återfå kontrollen

Det skulle varit en lugn kväll i lördags men ack så fel jag fick. Ost och vin hos snygga tjejen som ser ut att vara 23 men inte är det. Vi hade jätteroligt, löste världsproblem men tyvärr fick jag höra igår att en någon snott en av våra idéer! Gårdagen tillbringade jag i soffan halvslumrande men jag behövde aldrig vomera. Min stackars pojkvän tyckte jag var jättetråkig men trots det var han supergullig och bakade pizza åt oss! He's a keeper. Men nu måste jag återfå kontrollen över min alkoholintag. Hela sommaren när jag varit ute har jag druckit mer än jag räknat med och nu får det vara slut på det. Bättring lilla fröken!

11 kommentarer:

  1. Vad hände med hemflyttningsfesten?

    SvaraRadera
  2. Den kommer, var så lugn. Vad sägs om den 12e?

    SvaraRadera
  3. 12/9 skulle funka för mig i alla fall men vissa i vår bekantskapskrets har blivit nästan religösa med att de MÅSTE gå på Bishops på fredagar!

    SvaraRadera
  4. Aha, kollade fel i almanackan. LO jobbar ju den 12e. Det måste bli den 13e då.

    SvaraRadera
  5. vi försöker ju driva ned fler i träsket ;-) typ en (:

    SvaraRadera
  6. Nogge, du är också välkommen hem till oss den 13e.

    SvaraRadera
  7. ah, det är här man skall kommunicera med dig å peppar :)

    SvaraRadera