måndag 22 september 2008

Mångfacetterad


Denna helgen har jag åter igen visat mig vara mångfacetterad. På fredagskvällen var jag partyprinsessan som festade med skiftlag 2 och på lördagen hoppade jag i FIX-byxorna och visade grabbarna hur man bygger ett skotergarage. Eller ja, jag kanske inte visade dem, men jag kom med några goda idéer i alla fall. Dessutom har jag en ömmande högerarm som vittnar om idogt spikande. När jag tog paus från byggandet tog jag kameran och förevigade det underbara höstvädret.

4 kommentarer:

  1. wow! Vi har inte riktigt fått de sprakande färgerna ännu, men jag ser fram emot det med stor glädje.. hösten är supervacker!

    SvaraRadera
  2. Vi har haft superfint höstväder några dagar nu. Kameran är flitigt använd.

    SvaraRadera
  3. Känner nästan suget av att hjälpa till att banka skiten ur några spikar med dig =)

    SvaraRadera
  4. Rock on!!! Mer FIX åt folket!

    SvaraRadera