fredag 27 februari 2009

29 år och 11 månader

Förra veckan beslutades att jag skulle ha 30-årskalas. Jag löste lokalfrågan genom att boka samlingslokalen i vår bostadsförening och satte mig och pysslade ihop en inbjudan. Här om dagen skickades inbjudan ut via e-mail. (om på något oförlåtligt sätt missat att bjuda in någon så pokea mig och gör mig uppmärksam på detta.) Jag håller på att klura lite på vad jag ska bjuda på för mat men det är inte det som jag är orolig för. Jag är orolig för att jag kan ha valt en dag då folk redan är upptagna och därför inte kan komma på min fest. Jag har också stora funderingar på vad jag ska ha på mig eftersom mitt midjemått ökat och inget sitter snyggt längre. Men om det inte är nån som kommer så är det ju inget problem... Lösningen är kanske att låsa dörren, dra ner persiennerna och testa alla sorterna av Ben&Jerry's jag kan få tag på.

1 kommentar:

  1. Grattis i förskott! Jag är ju inte i närheten då heller, men jag kan fira dig lite också när jag firar mig själv ;)

    Om jag hade bott kvar i närheten hade jag kunnat sy en fin empirskuren topp eller klänning åt dig i födelsedagspresent/ motionsutmaningsvinst. Du har ju fortfarande inte fått något för totalvinsten förra året!!! *fy på mig* Vad önskar du dig? Ska jag sy nåt kul eller behöver du 1-kilos vristhantlar?? Hojta till eller skicka ett mess så fixar jag å det snaraste!

    SvaraRadera