måndag 16 februari 2009

Mat och spel

Jag och käre sambon var på mat och spel hela lördagseftermiddagen-kvällen. Först serverades mängder av diverse sushi och jag åt utan samvete. Det var ju så gott! Vilket var då godast? Svårt att säga men sashimin bara smälte i munnen. Sen spelade vi två olika spel och de var väl roliga men kluriga regler på engelska gör min hjärna mosig, så när ett tredje spel åkte fram stod jag över. Sedan satt vi bara och pratade om allt möjligt från tv-licens till barnleksaker. Det blev många skratt, vid ett tillfälle var jag faktiskt tvungen att lämna bordet för att lugna ner mig lite och torka mina skrattårar. Visste ni att man inte får vara färgblind när man är målare? :-) "Va? Jag trodde det var samma färg..."

1 kommentar:

  1. Visst låter Grekland härligt? Jag längtar efter bad och god mat :)

    SvaraRadera