söndag 14 februari 2010

Bakslag

Igår blev det lite för mycket av det goda. Nu tror ni kanske att jag är bakis men så är icke fallet. Jag drack inte en droppe alkohol igår. Vi började kvällen med tacos och till melodifestivalen mumsade jag chips. Däremellan bakade jag bröd (med fyllning av kokt ägg, skinka, mozarella, soltorkad tomat och basilika) som min sambo skulle få idag till frukost. Jag var tvungen att provsmaka brödet och det hela gick över styr. Det var ju så gott! Det tyckte även min käre sambo när han kom hem från nattskiftet och fick sin alla hjärtans dag-present.

2 kommentarer:

  1. Ojoj..vilket supergott bröd. Jag skulle då absolut inte ha kunnat hålla fingrarna borta. Tycker du gjorde det bra som lämnade kvar något till sambon =)

    SvaraRadera
  2. Det ÄR verkligen ett gott bröd, perfekt att ha på piknik. Egentligen ska det vara bacon i stället för skinka men jag försökte göra det lite nyttigare...

    SvaraRadera