måndag 1 februari 2010

Oväntat

Måndag innebär ett besök på viktväktarna för mig och denna vecka hade jag inte förväntat mig någon större viktnedgång. Jag får ju extra pp att äta upp för att jag ammar men nu ammar jag bara 2ggr per dag och frågan är då om jag har "rätt" att äta 7 extra pp per dag. Å andra sidan har jag inte ätit upp veckobonusen så pp tar ut varandra. Hur man än räknar har jag tydligen gjort helt rätt för vågen visade på -0,9 kg denna veckan. Jag tappade hakan. Jag får väl fortsätta som jag gjort. Med den enda förändringen att jag ska röra på mig mer. Minst 30 minuter per dag ska jag röra på fläsket. Om jag går ner 0,5kg eller mer till nästa vecka får jag en guldstjärna! :-) Notera tabellen till höger som jag gjort för att överskåda min viktnedgång.

4 kommentarer:

  1. Bra jobbat!! Siktar oxå på en stjärna nästa gång :-)

    SvaraRadera
  2. Hejja hejja, du är så duktig!!

    SvaraRadera
  3. Nice!! Sånna överraskningar vill man gärna ha fler av =)

    SvaraRadera