söndag 7 februari 2010

Viktnedgång 2002-2003

Jag satt här med mitt kaffe och fyllde i dagens checklista (vad jag ätit hittills idag) och tänkte tillbaka på förra gången jag var med i viktväktarna. Jag rotade lite bland mina filer och hittade mitt fina excel-dokument över viktnedgången. Det var en del av min motivation att efter ett viktväktarbesök skriva in min nuvarande vikt, räkna lite statistik och lägga upp en kurva. Nu använder jag viktväktarna på nätet och då kommer kurvan upp automatiskt. I morgon ska jag nog ta fram måttbandet och se om jag minskat något i omfång också. Det tog mig ett år att gå ner i vikt från 96,3 kg till 70 kg och jag höll vikten ganska bra fram tills jag blev gravid. Ett tag vägde jag 6kg över min målvikt men jag hittade tillbaka igen och fortsatte lite till av bara farten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar