fredag 26 februari 2010

Lovande löptur

Idag gjorde jag ett nytt ryck att försöka jogga för att få några kilometer i benen (som det så fint heter) innan Vårruset den 27/5. Av 18 minuter på löpbandet joggade jag 12 och jag kände att det finns mer att ge. Med lite mer jogging och framför allt med rätt musik i lurarna kommer detta gå finfint! Musiken som får mig att flyga fram är Blümchen - Nur Geträumt (Kihlanders favorit) men uppåttjacks-låt numero uno är (och kommer nog alltid att vara) E-type - Olympia.

2 kommentarer:

  1. Nur Geträumt är definitivt en bra låt att springa till, nu finns den på min play-list. =)
    Jag måste dock säga att Faster Harder Scooter med, ja vågar jag säga det, Scooter funkar bra den med.

    SvaraRadera
  2. Den ska jag lägga in i min play-list. Vilken tur att du vågade!

    SvaraRadera