söndag 23 januari 2011

Vill träna mer!

Tiden räcker inte till. Jag kommer precis hem från ett roller derbypass och det är så grymt roligt! Jag skulle vilja tjuvträna lite teknikåkning på rullskridskor mellan passen men samtidigt vill jag träna så mycket annat. Jag simmar 1 gång i veckan och jag har köpt kort på badhuset så jag måste simma 23 gånger för att jag ska gå plus. Jag vill styrketräna och få tillbaka mina snygga muskler! Jag vill plocka upp löpträningen igen så att jag har några mig i benen innan det är dags för Vårruset och Ferruformmilen. Jag har ju inte sprungit sen oktober. Illa. Dessutom ska en av mina vänner börja hålla i ett ZUMBA-pass och det ser så roligt ut! Jag vet ju vad jag skulle gjort om jag inte var arbetslös småbarnsförälder. Det är tur att jag har en stöttande sambo. Love you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar