tisdag 25 januari 2011

Första veckan, projekt 5

Nu har jag kört projekt 5 ordentligt i en vecka och jag är mycket nöjd med resultatet. Jag har gått ner över ett kilo och jag mår hur bra som helst. Trots att det "bara" är ett kilo så har min syn på min kropp ändrats, jag tycker att jag är hur snygg som helst. :-) De första dagarna (läs kvällarna) var det riktigt svårt eftersom mitt sug på sötsaker och annat att äta framför tvn var stort men jag visste att det bara var en tidsfråga innan suget skulle vara borta. Jag gjorde två flugor på smällen (tog två flugor i en smäll) och satte igång med att sticka benvärmare till min rollerderbyoutfit. Det är inte vilka benvärmare som helst, det är mönster på dem. Katarina, jag har snott mönstret från vantarna. :-)

Jag har 3,4 kg kvar. Pice of cake

1 kommentar:

  1. Benvärmare har jag också funderat på att sticka men jag tror det ligger lite bortom vad jag har tid/möjlighet med just nu. Man skulle väl egentligen starta en syjunta så man har en ursäkt att på regelbunden basis träffa folk över god mat samt sy/sticka/pyssla/skvallra (så går i alla fall mammas syjuntor till).

    SvaraRadera