måndag 14 mars 2011

My ass!

Roller Derby idag. Just nu sitter jag och försöker komma på vilka övningar vi gjorde... Vi gjorde iaf lite övningar och sen körde vi packträning. Jag kommer bara ihåg packträningen för jag lyckades få in en tackling på Demonic Dutchess. Tyvärr lyckades jag inte hålla balansen efteråt och landade på höger skinka. Det är tur att jag har lite ass att landa på. Samma skinka som jag landat på tidigare samma träningspass. När ska jag lära mig att böja på knäna när jag tappar balansen?

Jo, vi övade killer wall, fjärilen och jammer-ska-sig-mellan-två-blockers-med-axeln-före-på-en-fot.

Jag är så glad att jag vågade offra balansen för en tackling. Helt klart värt en saftig derby kiss på skinkan.

Roller Derby är ett lyckopiller. Love U grrrrls! Och ja, kvällens domare, Roll Out Boy, får vara med på ett hörn med.

3 kommentarer:

  1. Är det det namnet det blev till härliga dommaren? :) Nice!

    Smällen du fick in på mig var rejäl! Härligt! Riktigt bra träning idag. :)

    Hur mår rumpan och lederna i rumpan?

    SvaraRadera
  2. Rumpan ömmar rejält! Misstänker att det inte kommer att kännas mindre imorgon.

    SvaraRadera
  3. WOHOOO fasen va gött Karin!

    We love U 2!

    SvaraRadera