tisdag 29 mars 2011

RD-torka

Det har blivit jättelite roller derby för mig senaste månaden. I don't like it. Jag har varit förkyld, hostat lungorna ur bröstet, haft VKS och så har jag en sambo som jobbar skift. Jag känner mig motarbetad! Jag har handlat snygga leggings/strumpbyxor och jobbat på matchutstyrsel men inte kunnat åka nåt. Det känns som om jag sviker laget även om det inte är mitt val att jag är frånvarande. Fortsätter detta kommer de säga: -Den där Karin, är hon fortfarande med i laget? Jag måste bli frisk! Just nu siktar jag på rull måndag nästa vecka.

Jag längtar efter mina grrrrls! Puss på er!

2 kommentarer:

  1. Nu har säkert alla virus hälsat på dig, så snart blir du helt återställd, inget mer kan drabba dig.

    SvaraRadera
  2. Tsss lugn bara lugn. Många har varit sjuka. Du kommer ju tbx. Och vi längtar!

    SvaraRadera